marți, 4 februarie 2014

Afisare topaj xls

Dragi copii, Pentru ca am primit diverse intrebari referitoare la rezultatele saptamanale, la care nu am avut cum sa raspund pentru ca fisele sunt rareori la mine (dupa cum stiti, Gabi face munca de "sclav"), am gasit o modalitate de a afisa fisierul xls unde puteti vedea topajul pe done (tot la pagina Clasamente). Acest tip de fisier este introdus cu ajutorul Google Drive care genereaza un cod HTML ce apoi este plasat in pagina respectiva. Pentru ca e prima oara cand execut o astfel de operatiune, am sa va rog sa-mi confirmati/infirmati daca este vizibila pentru toata lumea. Multumesc.

2 comentarii:

  1. Îmi revendic cu mîndrie ideea de a topa în IMP (nu era adecvat în MP la 4-5 mese!) și de a fi făcut cu ajutorul Cristinei primele tabele XLS de calcul al IMP-urilor. Era acum vreo 2 ani parcă. Fiți fără grijă, totul e verificat ș în regulă. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere