joi, 22 decembrie 2011

Primiți cu IMP-ul?

            La concursul individual din 18 decembrie, după realizarea clasamentului în MP, am făcut, cu destule calcule și potriveli, în Excel, fiind prima dată, clasamentul în IMP. Au rezultat și spectaculoase căderi în clasament, a mea fiind absolut catastrofală, și mențineri pe poziție. Deși laborios de efectuat, calculul în IMP mi se pare în continuare mai aproape de adevăr. Au fost done plate (de 4 ori 620) dar și destule în care s-a făcut diferența. Cred că în MP e favorizat mai mult jocul de „tras la poartă”: mai puțin de 0 nu poți să iei. La IMP, un joc hazardat poate primi sancțiuni drastice.

            În ceea ce mă privește, am plătit scump o eroare neforțată la dona 24. Și noi și adversarele păream că avem joc, noi pe pică, ele pe treflă. Dar eu nu știam, fiind poziția întîi, și am început cu baraj. Am deschis cu 3 pici (șapte pici și vreo 10 PO), Cristina a zis 4 pici (cue-bid), Dana a licitat 5 caro sarind trefla și Cristina a încheiat licitația cu 6 trefle. Am făcut prima levată și apoi, pe defilarea treflelor am început să arunc pici inutile, mecanic. La un moment dat, am pus mîna pe o altă carte din greșeală și în loc de pică, mai aveam două, am aruncat dama majoră de cupă care mi-ar fi asigurat ultima levată, căderea adversarelor. Ca urmare, am primit un -13 IMP și voi fi atent altă dată. Partenera mea a fost victimă colaterală.

            De remarcat că rezultatele extreme au fost foarte puține: 5 scoruri de 10 IMP sau mai mult de 10 IMP din cele 120 de scoruri scrise, inclusiv al meu cauzat de o eroare de decartare, ceea ce arată seriozitatea cu care se joacă.


Un comentariu:

  1. Postarea la pagina clasamentelor se face in cel mai simplu mod: click pe pagina respectiva apoi click pe iconul creion (undeva in partea de jos, acolo unde se termina postarile) care te trimite direct in formula de editare, unde sunt toate instrumentele necesare. Dupa plasarea imaginii se pot adauga comentarii. A nu se uita in final un click pe "actualizare" sau "publicare" care se afla undeva pe bara de sus.

    RăspundețiȘtergere